מספר פגיעות באשדוד: פצוע קשה ו-3 קל

בנצי לייזרוביץ No Comments on מספר פגיעות באשדוד: פצוע קשה ו-3 קל

ארבעה בני אדם נפצעו, בהם אחד באורח קשה ממספר פגיעות רקטה באשדוד. בנוסף, מספר כלי רכב עלו באש

צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מלחמת חרבות ברזל: מספר רקטות נפלו באזור אשדוד, במטח האחרון לעבר הדרום. בכביש 4 נפלה רקטה על רכב, שעלה באש. באשדוד נרשמו פגיעות בשש זירות שונות.

חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא 4 פצועים (מ-2 זירות שונות), בהם: גבר בן 50 במצב קשה עם רסיסים בגופו ו-3 גברים בני 64, 46 ו-35 במצב קל עם פציעות בגפיים כתוצאה מרסיסי זכוכית. מתבצעות סריקות בזירות נוספות בגזרה.

פראמדיק מד"א איגור ארטל סיפר: "הוזנקנו לזירה בה דווח על נפילת רקטה בחניון סמוך לבניין מגורים. ביצענו סריקות ואזרחים במקום הובילו אותנו לפצוע ששהה בתוך בית ונפגע בגופו מרסיסים. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים בשטח שכלל עצירת דימומים מסכני חיים, ופינינו אותו במהירות לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".

מכבאות והצלה נמסר כי שבעה כלי רכב עלו באש כתוצאה מפגיעת רקטה.

במשטרה עדכנו כי שוטרי וחבלני משטרה של מרחב לכיש פועלים כעת על מנת לבודד את זירות הנפילה וסורקים אחר שרידים ופריטים נוספים לשם הסרת סיכון נוסף לציבור.

"אנו קוראים לתושבים להישאר במרחבים המוגנים, להימנע מהגעה לזירות ולא להתקרב או לגעת בשרידי רקטות העשויים להכיל חומרי נפץ ולדווח על כך ללא דיחוי למוקד 100 של משטרת ישראל".



0 תגובות